ضرر آرایش طولانی مدت چشم!

 یادمان باشد ؛

1- برای سلامت چشمانمان حتما در صورت امکان از ریمل هایی استفاده کنیم که بیشترین مواد به کار رفته در آن گیاهی باشند.

2- برای پاک کردن آرایش چشمانمان حتما از پاک کننده های ملایم تک فاز یا دو فاز جهت ( بسته به آرایش ضد آب یا ساده شما) جهت فشار نیاوردن به چشم و مرطوب نگاه داشتن آن ناحیه ، استفاده کنیم.

3- چه در روزهای آفتابی و چه در روزهای ابری ، از عینک آفتابی استاندارد با UV400استفاده کنیم. چراکه اشعه ی مضر آفتاب، حتی از ابرها هم نفوذ می کنند.

4- از لنز برای مدت طولانی استفاده نکنیم و هرگز با لنز نخوابیم و آن را پیش از خواب برای جلوگیری از عفونت بیرون آوریم.

و نکته های بسیار دیگر ................

برای داشتن ریمل های مناسب مژه هایتان و پاک کننده های مناسب آن ، اوریفلیم مشکل شما را برطرف می نماید. هم چنین عینک هایی با یو وی 400 و کاملا استاندارد را برای کودکان و نیز خودتان تهیه کرده است

برای سفارش آن در مشهد با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09396330673 یاس


نظرات شما عزیزان:

کتایون
ساعت0:38---18 اسفند 1390



المیرا
ساعت0:46---16 اسفند 1390


م صادقی
ساعت16:11---11 اسفند 1390
یاس عزیز مرسی که سر میزنی

Navid
ساعت20:21---10 اسفند 1390
سلام لینکت کردم
پاسخ:ممنون


حسین
ساعت0:52---10 اسفند 1390
مطالب وبتون در مورد مسایل آرایشی ،جنبه ی علمی داره
ممنون


masoud
ساعت11:18---5 اسفند 1390
سلام

ممنون از نظر لطفتون و اين که منو لينک کردين

منم شما رو لينک کردم

وبلاگ تون هم خیلی زیباست

آپم دوست داشتين خوشحال مي شم به وبم بياييد

خوش باشي


پویا
ساعت11:28---30 بهمن 1390
بسیار مفید بود . ممنون

شروین
ساعت22:46---29 بهمن 1390
سلام . مطلب جالب و خوندنی و آموزنده بود
ممنون
دوس دارم بازم از این مطالب آموزشی داشته باشین . چون تقریبا همیشه که به وبتون سر می زنم
موفق باشین


شهناز
ساعت0:01---25 بهمن 1390
راستش من از وقتی که پاک کننده های هم تک فاز و هم دو فاز آرایش اوریفلیم رو استفاده می کنم ، بسیار راضی هستم .
چون من لنز طبی استفاده می کنم و بدون هیچ گونه سوزشی ، آرایشمو پاک می کنم
در ضمن پوستو هم بسیار لطیف می کنه
من حتی با چشم پزشکم در بجنورد مشورت کردم و ایشون هم تأیید کردن
پیشنهاد می کنم که دوستان حتما یک بار هم که شده امتحانش کنن


زهرا
ساعت23:42---19 بهمن 1390
سلام. مطلب بسیار مفید و خوبی بود
ای کاش همه ما به این موضوع و سلامتی مون بیشتر اهمیت بدیم که یه سری از بیماری های چشمی رو از خودمون دور کنیم
تا چشمامون باباقوری نشن این طوری!!!!!!!


shakiba
ساعت23:53---18 بهمن 1390
jaleb bod
mamnooooooooooooooooooooon yasi jon


آرمان
ساعت22:06---14 بهمن 1390
وبتون مطالب خوب و خوندنی داره .
تقریبا تمام پستاتونو خوندم
امیدوارم موفق باشین


آرزو
ساعت17:08---12 بهمن 1390
میدونی الان که این مطلبو خوندم چشام دارن قیلی ویلی می رن!!
چون من همیشه از دست فروشا عینکمو می خریدم !
وای به چشام واییییییییییییییییییی



شادی
ساعت23:09---10 بهمن 1390
مطالب وبتون ، بسیار به درد بخوره . اما کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حاضریم کور شیم اما لنزمون رو به مدت طولانی داشته باشیم و .................
تازه برا عینکم که از همین دست فروشا می خریم که نزدنش بهتره تا این که می زنیم به چشای نازنینمون ! چرا؟ چون پول کمتری می خواد ! اما بعد برا دکتر چشم باید پول بدیم و ...........
کدوم یکی بهتره ؟ خوبه که حق انتخاب داریم و بازم ........!!!!!!!!!!


ali
ساعت9:39---10 بهمن 1390
wow.wowwwwwwwwwwwwwwwwww

sasimankan
ساعت23:16---7 بهمن 1390
vay ajab chizaee bod! chesham dard omad
yadam bashe yadet bashe cheshamono dost dashte bashim


پریسا
ساعت22:40---7 بهمن 1390
سلام من میگم هرجوری بخواین براتو درست میکنم میخوام بیزینس راه بندازم
پاسخ:حالا باید یه بار از نزدیک همو ببینیم باید بدونم چقدر می خوای طی کنی و چقدر هزینه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پریسا 
ساعت22:25---7 بهمن 1390
سلام من میتونم براتون قالب سفارشی با عکس دلخواه شما درست کنم اگه میخواین نمونه شو ببینین بیاین به وبمپاسخ:سلام . مرسی اون دفعه که فرستادی هر کاری کردم جواب نداد و قالب جدیدو نمی گرفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 7 / 11 / 1390برچسب:ریمل , آرایش چشم , پاک کننده ,,لنز, ضرر, عینک آفتابی, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس